E-mail pazarlama veya Türkçe ismi ile e-posta pazarlama, günümüzde hemen herkesin sahip olduğu elektronik posta hesapları üzerinden müşteri ilişkileri kurma çalışmalarıdır. Bu kapsamda ön görüşme safhasında, sizin hangi sıklıkta ve hangi pazara tanıtım yapmak istediğini anlar ve size neler sunabileceğimiz noktasında size bir sunum yaparız. Bu hizmetimiz için yapacağımız görüşme; bizim ofisimizde, sizin ofisinizde, telefonla veya online konferansla yapılabilir. Mevcut hizmet seçenekleri ve siz olabilecek muhtemel faydaları hakkında size bilgi verdikten sonra, prensip anlaşmasına varır ve planlama sürecine geçeriz.
Her ne kadar sadece posta göndermek kadar basit görünen bir eylem olsa da, e-mail pazarlama; oldukça ciddi bir planlama süreci gerektirir. Öncelikle, hedef belirlemeden ve özellikle onaylanmış hedefleri belirlemeden yapılacak e-posta dağıtımları kanunsuzdur. Elektronik posta gönderiminde yapılacak onaysız işlemlerin ciddi cezai müeyyideleri olduğundan, mutlaka iletişim onayı vermiş potansiyel müşteriler seçilmelidir. Onaylı müşterilere posta göndermenin maliyetinin de yüksek olmasından dolayı, birim gönderimin başarı oranının maksimum seviyede olması gerekir. Biz bu bağlamda, en yüksek verimi elde edeceğiniz posta içeriğinin hazırlanmasını ve en doğru örnekleme, en doğru zamanda gönderilmesini sağlıyoruz.
Elektronik postaların hedef kitlenize ürün veya hizmetinizi en iyi şekilde anlatmasını sağlayacak niteliklere sahip olması için gerekli tasarım süreçleri, en etkili içeriğin geliştirilmesi projeksiyonu ile tamamlanır. Başlık tasarımı, metin içerik tasarımı, görsellerin etkileyiciliği gibi tüm detaylar hassasiyetle, planlandığı şekilde uygulamaya dönüştürülür. En uygun zamanda ve kanuni olarak elde edilmiş hesaplara gönderilecek şekilde planlanan postalar, özel sunuculardan alıcılarına gönderilir. E-posta pazarlama için tüm posta alıcılarının özel protokolleri söz konusu olduğundan, onaylanmış posta sunucularından gönderilmesi gerekir. Aksi halde postalar spam klasörüne düşer ve tanıtım etkisiz hale gelir.
E-posta pazarlamada takip ve analiz son derece önemlidir. Kaç postanın kaç kullanıcıya gönderildiği, ne kadarının hedefine ulaştığı ve hatta hedeften siteye link verilmiş ise ne kadarının geri döndüğü gibi verilere, site üzerinde kurulacak bir izleme kodu ile kolayca erişilebilir. Böylece e-mail pazarlama etkinliğinin hedefine ne kadar ulaştığına dair kesin kanılara varılabilir. Tanıtım süreçlerinde uzun vadeli yeniden planlama için analiz sön derece önemlidir. Biz bunun için ihtiyacınız olacak tüm detayları size sunuyor olacağız.
E mail pazarlama, işletmelerin hem mevcut müşterilerine ulaşması hem de potansiyel müşterileri ile iletişim kurması için çok önemlidir.
Ekibimiz e-mail pazarlama hizmetinde öncelikle kurumsal bir mail gönderim sistemi oluşturuyor. Kampanyalarınızı, indirimlerinizi, özel gün mesajlarınızı ve müşterilerinize özel iletileri oluşturduğumuz portföy sayesinde tek bir tuşla gönderebiliyorsunuz.
Müşteri kitlenize gönderilecek mail iletilerinde yer alan grafikler, resimler, videolar ve metinler ekibimiz tarafından özel olarak oluşturuluyor. Üstelik kişiselleştirilmiş e mail iletileri gönderimi için hedef kitlenizi de detaylı olarak analiz ediyoruz.
Tüm mail iletilerinde A/B testlerini yapan ekibimiz en doğruya ulaşmak için çalışıyor. Bu sayede ürün ve hizmetlerinizi hem tanıtma hem de pazarlama noktasında çok büyük avantajlar elde ediyorsunuz. E mail pazarlama stratejisi çok düşük maliyetlerle etkili bir pazarlama kanalı oluşturmanızı sağlıyor.