Marka Danışmanlığı

Doğru stratejileri ortaya koyarak A'dan Z'ye tüm konuları kapsayan marka danışmanlığı çözümlerimizle tanışın. Markanızı zirveye çıkarmak için buradayız

Marka Stratejisi

  • Potansiyel hedef kitlenin beklenti ve ihtiyaçları DIGIWAY' e özel araştırma yaklaşım ve modelleriyle tespit edilir.
  • Rakip markaların stratejileri, ürün ve hizmetleri, ayrışan ve güçlü yönleri, sahip olduğu marka unsurları analiz edilir.
  • Pazardaki değişim ve dönüşüm analiz edilir. Pazar trendleri ve marka açısında potansiyeli yüksek alanlar tespit edilir.
  • Markanın kendi özellikleri, kurum kültürü, kurucu değerleri ve ayrışma sağlayacak güçlü yönler analiz edilir.

Marka Mimarisi

  • Tüm faaliyet alanlarındaki potansiyel hedef kitlelerin beklenti ve ihtiyaçlarının tespiti.
  • Markaların her biri için rakiplerin stratejilerinin, ürünlerinin ve diğer özelliklerinin analiz edilmesi.
  • Tüm faaliyet alanlarında pazarın evriminin, trendlerinin ve pazarı tetikleyen parametrelerin analiz edilmesi.
  • Markaların kendi özelliklerinin analiz edilmesi

Marka Yaratma

Hizmetleri

  • Marka ismi yaratma süreci yaratılacak marka ismiyle ilgili kavramsal çalışmaların yapılmasıyla ve araştırmalarla başlar.
  • Marka Kimliği Bize göre marka kimliği stratejinin ayrılmaz bir parçasıdır. Marka kimlik tasarımını yaptığımız araştırmalar ve geliştirdiğimiz stratejinin sonucu olarak tasarlarız.
  • Görsel Kimlik Tasarım Hizmetimiz
  • Logo Tipografi Kurumsal Desen Sözel Kimlik (Verbal Identity) Ambalaj Tasarımı Kurumsal Kimlik Unsurları Temas Noktası Uygulamaları

Marka Yönetimi

  • Marka yönetimi uzun dönemli (12-18-24 ay) bir hizmet modelidir. Pek çok durumda marka yönetimi hizmeti, yaratılan markanın geliştirilmesi aşamasında tercih edilir. Bu nedenle goodstart ya da goodaudit gibi hizmetler sonrasında devreye girer.
  • Tüm pazarlama faaliyetlerini işin uzmanına bırakmak ya da belirli faaliyetlerde daha sağlam ilerlemek için pazarlama ekibine destek isteyenler için markanın pazarlama departmanının kendisi ya da pazarlama departmanının bir parçası olarak çalışılır.

Marka sürecimiz nasıl ilerliyor ?

Organize ettiğimiz ilk toplantıda ihtiyaçlarınızı belirliyoruz.

Toplantımızda ihtiyaçlarınızı belirledikten sonra sizlere fiyat teklifimizi sunuyoruz.

Marka yönetimi uzun dönemli (12-18-24 ay) bir hizmet modelidir. Pek çok durumda marka yönetimi hizmeti, yaratılan markanın geliştirilmesi aşamasında tercih edilir. Bu nedenle goodstart ya da goodaudit gibi hizmetler sonrasında devreye girer.

Marka danışmanlığı sayesinde markanın konumlandırılması

marka hakkında yapılabilecek stratejiler

marka ile ilgili kampanyalar, markanın değeri ve de marka iletişimi

ile ilgili unsurları yetkin bir biçimde ele alınır.

Hizmetlerimiz ve eğitimlerimiz hakkında güncel bilgi ve fırsatlardan ücretsiz bir
şekilde haberdar olmak için

E-Posta bültenimize abone ol