Reklam Yönetimi

Ürün, hizmet veya markanız ne kadar mükemmel olursa olsun, doğru hedef kitlenize mükemmelliğinizi gösteremiyorsanız başarıya ulaşamazsınız.
DIGIWAY ile reklamlarınız doğru hedef kitlenizle buluşuyor.

Sosyal Medya

Reklamları

  • Facebook, Twitter, LinkedIn
  • Instagram, Youtube, Tiktok
  • Eşsiz reklam tasarımları
  • Doğru hedef kitleyi bulma
  • Detaylı raporlama

Arama Motoru

Reklamları

  • Google, Yandex
  • Google Adwords Etkili Kampanyalar
  • Eşsiz reklam tasarımları
  • Doğru hedef kitleyi bulma
  • Detaylı raporlama

E-Ticaret Ürün Reklam

Yönetimi

  • Etkili Kampanyalar
  • Rakip Analizi
  • Eşsiz reklam tasarımları
  • Doğru hedef kitleyi bulma
  • Detaylı raporlama

Mobil Uygulama

Reklamları

  • Minimum maliyet, maksimum verimlilik
  • Rakip Analizi
  • Eşsiz reklam tasarımları
  • Doğru hedef kitleyi bulma
  • Detaylı raporlama

Soruların mı var? İşte cevaplar.

Dijital reklam yönetimi, firmaların markalarını, ürünlerini veya hizmetlerini ön plana çıkarmak için dijital kanallar üzerinden yaptıkları reklam çalışmalarıdır. Dijital kanallar ile kastedilen platformlar; sosyal medya, bireysel, kurumsal web siteleri, arama motorları, e-posta kanalları ve aplikasyonlar olmak üzere sıralanabilir. Dijital reklamın firmalara sağladığı en büyük avantaj, hizmet veya ürüne ilişkin hedef kitlelerinin belirlenebilmesi ve reklamların bu hedef kitleye ulaşacak şekilde kurgulanabilmesidir. Bu durum, diğer reklam türlerine göre dijital alandaki reklamların maliyetlerinin düşmesini sağlar.

Dijital alanda firma olarak reklama çıkmak istediğinizde birçok alternatif ile karşı karşıya kalabilirsiniz. Bu noktada hangi reklam kanalını kullanacağınız belirleyen ana etken, hizmet alanınız, ürün gamınız, ulaşmak istediğiniz hedef kitle ve ayıracağınız bütçedir. Dijital reklam türleri şu şekilde sıralanabilir

Arama Motoru Reklamları (Birçok reklam türünü barındırır)
Sosyal Medya Reklamları
Mobil Reklamlar
Remarketing (Yeniden Pazarlama) Reklamları
E-posta Reklamları
Native Reklam (Doğal Reklamcılık)
Influencer Reklamları
SEM Reklamları

Her firma dijital reklam yönetiminden faydalanabilir, fakat bu her firmanın aynı reklam stratejisi ve kanalı tercih edeceği anlamına gelmez. Örneğin, B2B işletmeler için asıl hedef daha çok firma satış sorumlularına ulaşmak olduğu için, bu firmaların linkedin gibi platformları kullanmayı tercih etmesi gerekirken, direk olarak müşteriye satış yapmayı (B2C) hedefleyen firmalar için ise Facebook, Instagram ve diğer sosyal medya kanallarını tercih etmek daha doğru olacaktır.

Özellikle son zamanlarda dijital dünyada var olmak ve potansiyel müşterilerine ulaşmak isteyen bütün firmalar bu alanda reklam bütçelerini arttırma yolunu tercih ediyorlar. Dijital reklama harcadığınız bütçe, hedeflerinize, ürünlerinize ve piyasa rekabet durumuna bağlı olarak şekillenecektir. Bununla beraber genel olarak şirketler kazançlarının yaklaşık %8 ile %10'u gibi bir bütçeyi reklam giderlerine ayırırlar. Ayrılan bu bütçenin yaklaşık yarısı ise dijital reklam maksadı ile kullanılır. İnternet kullanımın her geçen gün yaygınlaşması ve özellikle pandemi süreci ile popülerlik kazanması firmalar tarafından bu alanda duyulan ilgiyi artırmış ve firmaların daha çok pay ayırmasına neden olmuştur.

Analiz,
Google, Facebook ve rakiplerinizin verilerinin analizi doğrultusunda işinize en çok yarayacak dijital pazarlama yol haritasını hazırlıyoruz.

Görev
Dijital pazarlama yol haritası DIGIWAY' in dijital pazarlama uzmanlarına ulaşıyor. Dijital pazarlama uzmanları bu yol haritasındaki 100lerce görevi sizin için gerçekleştiriyor.

Rapor
Sana düzenli olarak rapor gönderiyoruz, müşteri uzmanlarımız seninle iletişime geçiyor ve raporları birlikte değerlendiriyorsunuz. Her ayın sonunda da başarı karneni seninle paylaşıyoruz.

Kontrol,
Her aşamada sana bilgi veriyoruz. Hem pazarlama sistemizle hem de uzmanlarımızla her aşamayı kontrol ediyoruz.

Hizmetlerimiz ve eğitimlerimiz hakkında güncel bilgi ve fırsatlardan ücretsiz bir
şekilde haberdar olmak için

E-Posta bültenimize abone ol